Sedarkah kita?

Thursday, June 21, 2007



HARI KIAMAT akan SEGERA TIBA dan batu bintang akan terbit, AL QURAN akan hilang dan matahari akan dekat diatas kepala, saat itulah manusia akan panik".Itulah akibat dari kelakuan mereka yang selalu menuruti HAWA NAFSU dalam jiwa. Dan Barangsiapa yang menyebarkan ayat ini kepada teman-teman atau Masyarakat Islam sekitarnya.. " SEBARKANLAH AJARANKU WALAU SATU AYAT PUN" (Sabda Rasulullah S.A.W) "Nescaya ALLAH S.W.T memperbaiki bagimu amalan- amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati ALLAH S.W.T dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar." (Surah Al-Ahzab}

Dan

tahu tak!! bahawa matahari kita sekarang dah menghadap ke barat disebabkan tsunami,matahari dah terbit dari barat di planet marikh dan bulan 10/2007 akan berlaku 2 gerhana (bulan dan matahari) 1 petanda kiamat tiba,jika berlaku zaman ini maka kita adalah umat yang paling dimurkai Allah S.W.T.,sejauh mana kebenarannya hanya Allah S.W.T. yang tahu..tapi sebagai orang Islam.. beringatlah... sebarkanlah biar orang lain juga beringat.. katakan ini dengan jelas , " Ya Allah saya mencintai-MU dan memerlukan-MU, datang dan terangilah hati kami sekarang....!!!"


Result Ambe...

Assalamualaikum...
Hihii..lega rase dpt balik umah.bosan woo asyik duk asrama je..tertekan le jugok..
Ari khamis baru ni Result pekse awal tahun tubik..Bedebor giler dlm seminggu tu..
Tiap ari asyik duk belek markah..kadang duk pikir..
"Boleh dok au mumtaz tahun ni?"
Dari dulu sampai lening..dok sedor 4 tahun dh aku ngaji kat darul quran..Akhirnya dgn keberkatan yang dikurniakan keatas aku..Tahun NI aku disahkan Mengidap penyakit...ehhhh..salllohh!!
Aku telah DiSUREkan yang aku dapat Mumtazah!!! Biarpon sumer ni kebetulan..tp aku syukur sgt2..Alhamdulillah..

Juga sedikit penghargaan aku hadiahkan buat saf asatizah wal ustazaat yang slme ni berkorban utk aku N frenzku..jue sahabat handai y sudi terang-menerang ape y aku dk faham..jue x lupe sape-sape yang mendoakan kejayaan aku..

Akhirul kalam..dihadapan sana masih belum ditentukan..tp dlm pengusahaan..Doakan Aku utk berjaya sepnjg hayatku..Doakan aku agar terus bangkit stlh terjatuh..Doakan Aku andai aku terlupa bersyukur pada Yang ESA..

Sebelum matamu terlelap dari kesibukan dunia, ingatlah Tuhanmu yang menjadikan siangmu diwarnai dengan cabaran sebagai TARBIYYAH dariNya. Yang menjadikan malammu indah dengan cinta, kasih & sayang dariNya. Apa yang didamba selain cinta seorang hamba buat sang PENCIPTA. Alunkan alunan zikrullah, basahkan lidahmu dengan rentak kalamullah. Moga kita menjadi perindu syahid sejati. INSYA-ALLAH”