39 0nly???

Wednesday, January 09, 2008

Assalamualaikum..

Dikesempatan yang masih tersisa ini,maybe masih sempat bagi ana mengucapkan 'Selamat Tahun Baru' kpd sidang pembaca sekalian..

Keletihan masih lagi membaluti tubuhku,apa pun saya tak kisah.Alhamdulillah,baru ni saya mendapat result yang bagus.Dan rasanya cukup t'haru bila mengenangkan detik2 sms exam berlangsung..Dengn tekanan dan mcm2 ujian yang terpaksa ditempuhi akhirnya saya berjaya juga mencapai target saya untuk bergelar 'Mumtazah'.

Bagi sesi 2008 ini,saya menduduki kelas thnawi 2 zakiah plak.Tak sangka tp tetap percaya.. Nak wat camne..kite idup makin bes0r..makin banyak ujian yang menimpa..Tapi thn ini jugaklah kitorang mencatat record.Sbb bilangan pelajar banat lebih sedikit drpd pljr banin.

Hahaa...kelas 2 zakiah hanya 20 orang pelajar,manakala kelas 2 najihah cuma 19 orang.. Kang sikit tuh..Yang x lulus 8 orang.Yang berenti sk0lah 2/3 orang.Haha..bilangan plajar banin lebih kurang 50 lebih arghh.. Anyway..Saya masih bersyukur kerana kami yang tersisa masih ramai.

Pasal Pengawas..Tahun ni saya dilantik menjadi 'Setiusaha Badan Pengawas'..Waaa.. Saya boleh terima tp ntah kenape..hati ni masih sebak bila fikir amanah yang cukup besar ni..Apahal pun saya akan tetap cuba majukan badan pengawas.

Pasal kengkawan cam bese..masih nakal2 tp tetap baik2 blake..Dan saya akan tetap berdoa agar ikatan persahabatan kami akan kekal seum0r idup kami..xb0h lah ball0h2 lagi!!B0san d0h!!

Akhirnya...Salam tahniah dan Takziah kpd Ustaz Mizi & Akh AisamuddIn & Akh Ibnu Katsier sbb kene tangkap smp masuk l0kap sbb sebar risalah dakwah kes suwandi n Azman.. Teruskan perjuangan..Biarlah jaring2 besi itu sering menghantui kita..tetapi kita harus terus bersemangat dalam berjuang..

0 Komentar: