Kehilangan Yang Tersayang

Friday, September 26, 2008



Alfatihah buat ayah sahabat ana En.S0bri(Kuala Ibai) ayah kpd Ainul Mardhiyah (THnw2,DQ) yang telah meninggal dunia baru-baru ini akibat patu-paru berair.

Dikesempatan ini juga ana minta agar kita sama-sama menyedekahkan Alfatihah buat beberapa org ayah/ibu sahabat ana yang telah kembali kerahmatullah;

  1. Ust.Wahab ayah kpd Hasanah(Thw2,Kubang Tangga,2008)
  2. Ust.Zakaria ayah kpd Nurul Husna(Thw2,Seberang Takir,2008)
  3. Tuan Fauzi ayah kpd Tuan Nadia (Thnw2,2008)
  4. Ust.Mohd ayah kpd Syahieda (thw2,Kuala Berang,2007)
  5. En.Shafie ayah kpd Aisyah (Thw3,Kuala Berang,2008)
  6. Ibu kpd Nurul Aniqah Zakaria(Thw2,2008)

Seterusnya sama-samalah kita doakan mereka selamat sejahtera disana dan sentiasa dirahmati dan diberkati oleh Allah SWT.

6/37 ahli kelas Thnw2 masing-masing telah kehilangan insan tersayang,pada tahun 2008 telah direkodkan sbg tahun dukacita bagi kami yang turut merasai kesedihan yg sahbt2 kami lalui. Namun ana kagum dgn ketabahan yg dibawa 0leh sbht2 kami spt Hasanah,Husna yg merupakan anak manje la katekan tetapi mampu menerima hakikat yg ayah mereka yg slama ini sering bermanja,bergurau dan bermain sudah pergi ke rahmatullah buat selama-lamanya.

Akhirkata,ana merakamkan takziah sekali lagi buat sahabat2 ana dan peringatan buat yg masih mendapat kesempatan agar hargailah detik2 bersama yg tersayang,jgn dh terhantuk baru nak terngadah,Sebarang pertengkaran jangan-jangankan!Merajuk dgn mak bapak jauh-jauhkan!

Salam Sayang dr ana,,,

0 Komentar: